Vooruit blijven kijken, altijd een goed idee, ook als het gaat om de toekomst van onze eigen gemeente. De realisatie van een zeejachthaven is zo'n plan voor de toekomst. Afgelopen week werd ik gewezen op een leuk krantenartikel. Het betrof een knap staaltje gratis citymarketing want terwijl bij ons druk wordt gepraat over de haalbaarheidsstudie van de Zeejachthaven meldde het Parool in het kader van de Hollandse Nieuwe het volgende: "De Amsterdamse viswinkels krijgen vandaag en morgenochtend de vaatjes binnen, veelal recht uit de haven van Katwijk". Geweldig, toch? Gelet op de haalbaarheidsstudie is er voor deze quote steeds minder fantasie nodig. Hoewel, ik dacht niet dat een visafslag deel uitmaakt van de plannen maar een beetje symboliek moet tot de mogelijkheden kunnen behoren. Misschien een idee voor de citymarketeer om een advertentie in het Parool te plaatsen en op een ludieke manier naar de activiteiten van 'Zomer in Katwijk' te verwijzen?
Reacties
Een reactie posten